Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ!!!

Με την ευκαιρία οτι το Αθλητικό Μαγκαζίνο Ευβοίας κλείνει τα 7 χρόνια του θα ήθελα να πω λίγα λογια .
Το bloc αυτο φτιάχτηκε με σκοπό την ενημέρωση του αθλητικού κόσμου και φυσικά εχει τα θετικά του και τα αρνητικά του , στα αρνητικά του είναι οτι ενημερώνεται οπότε έχει την δυνατότητα , και αυτό σίγουρα είναι ένα σημείο μελανό!!! όμως οι αναρτήσεις του δεν στοχεύουν πουθενά παρα μόνο στα αθλητικά γεγονότα όπως έχουν ,και χωρίς καμία διαφοροποίηση!!!  Αυτό στα θετικά του!!! Εχω την υποχρέωση να πω σαν διαχειριστής του εν λόγω bloc οτι αυτό συμβαίνει όχι οτι δεν σέβομαι τους φίλους αναγνώστες άλλα όταν υπάρχει κέφι , και διάθεση ενημερώνω , όλοι μας δεν έχουμε πάντα τα ίδια κέφια  , και όρεξη, εξ άλλου ο σκοπός του είναι αυτός εγώ διαχειρίζομαι εγώ γράψω οπότε έχω όρεξη και κέφι!!!

Ο λόγος δεν έχω να χάσω η να κερδίσω τίποτα!!!


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

ΛΑΪΝΙΩΤΗΣ ΑΓΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου