Κυριακή 16 Μαΐου 2021

ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ..........

 

Καλησπερα σε ολους τους φιλους -ες.


Ενιοτε ενας χαρακτηρας σαν τον δικο μου , παρασυρεται και μπαινει σε τρυπακια που δεν αρμοζουν του χαρακτηρα του , και  της προσωπικοτητας αν θελεται, σε αυτο που παει να σχολιασει η να καυτηριασει διοτι του ειπαν ψεματα η ειναι ψεματα!!


ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑΛΟ!!

ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΝ Η ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΡΙΜΩΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ Η ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ!!


ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΤΥΧΟΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ , ΛΕΓΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΕΓΩ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΤΟ blog ΠΕΡΠΑΤΩ ΜΟΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ!!!


ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ !!

ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!

ΚΟΙΤΑ ΞΕ ΕΣΥ φιλε μου ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΟΥΤΕ  ΜΕ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ  ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!



 ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ , ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ.............


ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ , ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!  ΝΤΡΟΠΗ..............


ΚΑΛΗNYXTA ΚΑΙ  ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ......................



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου