Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Η ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ!!!



Λοιπόν αγαπητοί το χειρότερο πράγμα είναι να κακοποιεί το κάθε τι , σαφώς και το ποδόσφαιρο!!!

Βρέθηκα πριν λίγα χρόνια με κάτι φίλους στην Καισαριανή και σε κουβεντούλα για παλιές Δόξες του Εθνικού Αστέρα που Λατρεύουν,  εκεί πιάσαμε κουβέντα για  τον φιλο που φυσικά γνωρίζει όλη η Χαλκίδα davor jakovljevic  μιας που εγώ ζω στην πόλη της Χαλκίδας 15 χρόνια τώρα .


Αποτέλεσμα εικόνας για πιθηκάκια




Λοιπόν ζήτησα να μου πουν περιστατικά με τον davor τα οποία χαριτολογώντας θα του τα μετέφερα για να τα διακωμωδήσουμε κιόλας!!! Μου αναφέρει ένας της παρέας φανατικός που ακολουθούσε την ομάδα σχεδόν παντού ότι , φίλε μου λέει ένα παιχνίδι στην Κρήτη Β΄Εθνικη  ΗΡΟΔΟΤΟΣ - ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ  το σκορ ήταν 1-0 και τον davor  τον είχανε μουρλανει στην κλωτσιά γιατί ως γνωστό ήταν το φόβητρο για κάθε εστία, σε κάποια φάση τραυματίζεται και με το φορείο τον βγάζουν έξω και άκομψα τον αφήνουν κάτω !!!!

Ο ψηλός τσαντίζεται και αφού η κερκίδα κοχλάζει τους λέει θα τα πούμε !!!  Ξεκινά το δεύτερο ημίχρονο και ο Σέρβος φουρτουνιασμένος τους κάνει δυο γκολ και γίνεται το ελα να δεις φύγαμε απο το γήπεδο δεν ξέρω μετά από πόση ώρα!!! (γελια) Και προσθέτει οτι τους το φύλαγε και στον δεύτερο γύρο τους φιλωδωρησε με 4 γκολ στη Καισαριανή κερδίζοντας ο Αστέρας 5-0 η 5-1 μου είπε μη θυμόνταν το τελικό σκορ!!!

Που τώρα η Κακοποίηση ;  σε κουβέντα εγω στην Παράλια μας και αφού ειπα το περιστατικό αυτό , πετάγεται ένας από την παρέα και μου λέγει !!!!

Ε τι είναι 4 γκολ που να δεις τον τα δε που στο παιχνίδι Πισωνας πχ  με Παλιουρα πχ  έβαλε 5 γκολ!!!!!



τα συμπερασματα δικα σας!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου